Optymalizacja stanowi doskonały sposób na poprawę efektywności, a tym samym rentowności Twojego biznesu.
Analityka nie ma przed nami tajemnic. Narzędzia analityczne wskażą obszary, które działają najlepiej oraz te, wymagające optymalizacji. W ten sposób można lepiej zaplanować strategiczne wydatki oraz działania optymalizacyjne.
Optymalizacja stron docelowych Twojego serwisu to także skuteczniejsze kampanie reklamowe w AdWords. Lepiej dopasowana strona docelowa to niższy koszt kampanii w AdWords, mniejszy współczynnik odbić (Bounce Rate) związany z dopasowaniem treści i oferty do oczekiwań użytkownika a także wyższa konwersja. W znakomitej większości przypadków koszty związane z optymalizacją są rekompensowane poprzez obniżenie kosztu za kliknięcie (CPC - cost per click) lub prowadzą do znacznych oszczędności.
Semantyczny kod, szybko wczytujący się serwis, odpowiednia struktura nagłówków, unikalne nagłówki… to jedne z nielicznych czynników, jakie wpływają na poprawę pozycjonowania Twojego serwisu w wyszukiwarkach. Już samo przeprowadzenie działań optymalizacyjnych sprawi, że Twój serwis stanie się lepiej widoczny w Google, a z pewnością stanowi niezbędną bazę do dalszych działań związanych z pozycjonowaniem.
Szybkość działania serwisu lub aplikacji, Intuicyjne korzystanie z serwisu, wygodne korzystanie z aplikacji, łatwe odnajdowanie informacji a także treści dopasowane do tego, czego szukają na stronie użytkownicy. To sprawia, że chcą oni powracać, a tym samym stają się Twoimi lojalnymi klientami.
Przeprowadzamy audyty stron lub aplikacji, po czym wdrażamy rekomendowane w raporcie zmiany. Finalnie zapewnia to jeszcze lepsze zorientowanie Twojego serwisu lub aplikacji na potrzeby użytkownika. Wszystko w myśl User Centered Design.
Chcesz, aby Twoja strona sprzedawała więcej? Nie ma znaczenia, czy chodzi tutaj o pozyskiwanie leadów, czy też zwiększenie bezpośredniej sprzedaży w Twoim sklepie internetowym. Optymalizujemy strony docelowe oraz procesy tak, aby środki przeznaczone na reklamę były wydatkowane w sposób optymalny.
W zależności od rodzaju działań oraz serwisu, udział urządzeń mobilnych w całkowitym ruchu w wielu przypadkach przewyższa ten, generowany z urządzeń typu desktop. W ramach audytu badamy poziom ruchu z urządzeń mobilnych oraz ścieżki i zachowania generowane przez użytkowników tychże urządzeń. To pozwala nam zweryfikować wybrane sekcje pod kątem optymalizacji pod urządzenia mobilne, w efekcie czego przygotowywany jest raport z rekomendacjami zmian.
Pozwól, aby Nasza wiedza i wieloletnie doświadczenie pracowały na sukces Twoich działań.
Niezobowiązująco i bezpłatnie sprawdzimy oraz doradzimy, jak możesz zoptymalizować efektywność działań biznesowych Twojej firmy w internecie. Wykonamy podstawowy audyt serwisów internetowych, za które jesteś odpowiedzialny. Doradzimy najlepsze rozwiązania.
Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej lub niezobowiązującego spotkania pomogę bezpłatnie zwalidować założenia Twojego projektu.